אימון כושר נכון : הסוד להשגת תוצאות שאף מנטור לא ….

אימון כושר נכון ויעיל הוא אימון מקוצר שעובד על מסת שריר,חיטוב ושריפת שומן

אימון כושר נכון יגרום לכם להתמיד ולפתח משמעת עצמית בתהליך

מישל טרוני משתתף הישרדות VIP מחזיק את תואר מר ישראל [3 פעמים ],ועכשיו הוא משתף בנסיון שלו וטוען שבעצם כל אחד יכול להגיע לגוף חטוב.

לדברי טרוני, תוכנית האימונים שלו דוגלת ביישום אימון כושר נכון ומקצועי שהוא מנחיל למתאמנים שלו כדרך חיים. טרוני מסביר שתוכנית אימון ארוכה ממש לא אידיאלית עבור כולם "ברור לי שהיום בעידן האינסטנט אנשים רוצים תוצאות,הכל היום מהיר,.

שיגרת החיים עמוסה והכל צריך להיות עכשיו, בגלל זה את תכנית האימונים שלי בניתי על מיקוד שהחשיבות היא  להביא תוצאות למתאמן כבר אחרי חודשיים-שלושה תוך כדי דגש על קיצור זמן האימון בחצי.


מה מיוחד באימון הכושר שלך ?

טרוני היה מר ישראל 3 פעמים והוא סוחב על הזרועות שלו ניסיון ענק, ניסיון שמאפשר לו לשלב את שגרת החיים  העמוסה שלו עם תכנית אימונים שמובילה לתוצאות מהירות ויפות.

וכמו שבטח קשה לכם לפספס הוא בחור דיי גדול פיזית . וגם אנחנו הופתענו לגלות את העבודה שהוא מתאמן 30 דקות ביום בממשך 3 פעמים בשבוע.

אני פשוט חי ונושם את עולם האימון והחיטוב ,הייתי מתאמן מקצועי וגם אימנתי תקופה מאמנים אז אני מכיר לעומק מתתאמנים ואני מבין שמתאמנים בראש ובראשונה צריכים ליווי, תכלס לא לכל אחד יש את האפשרות לעבוד עם מאמן אישי ולשלם לכל אימון 180-300 ש"ח. פה אני נכנס לתמונה.

ותשמעי ,בעידן שלנו שבו הכל כל כך נגיש, אתה ממש יכול להביא את הניסיון שלך לכל מתאמן באונליין ,ללוות ולדאוג שהמתאמן מיישם שגרת אימונים יעילה שתביא אותו לתוצאות מהירות במינימום זמן וכל זה גם מבלי למשכן כליה [הוא מצחקק] ובמחיר שווה לכל כיס.

אימון כושר


למי האימון כושר מתאים?

התכנית שלי מתאימה לכולם, החל ממתחילים שרוצים להיכנס לזירת האימונים ולהתאמן מנקודת פתיחה טובה וגם למתקדמים שכבר מתאמנים ורוצים לנצל את הנתונים הפיזיים לרמת מקסימום ,לשפר את היעילות של האימון שלהם ולראות תוצאות בצורה מואצת.

על איזה דגש תכנית האימונים שלך שמה את הפוקוס?
חיטוב הגוף בצורה אופטימלית, הגדלת מסת השריר בצורה מואצת וצמצום זמן האימון בחצי. שמתי לב שמתאמנים שמקדישים את הפוקוס על זמן  בכל אימון ולא על יעילות בדר"כ מרגישים מתוסכלים משגרת האימון שלהם והם עלולים להתייאש בדרך מה שמפחית את הסיכוי שלהם לפתח את שלושת התכונות הכי קריטיות בתהליך :התמדה, משמעת עצמית ושמירה על מוטיבציה לטווח ארוך.

כדי לקרוא עוד תוכנית האימונים של מישל  גורו בתחום האימונים וחיטוב הגוף מוזמנים להיכנס כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Captcha loading...